قال مولانا امیرالمومنین علی بن ابیطالب (علیه السلام):

تَعَلّم علم مَن یَعلمُ وَ عَلم علمکَ من یجهَلُ

بیاموز دانش کسی را که می داند و بیاموز دانش خود را به کسی که نمی داند.

در محیط پر تلاطم و پر تغییر امروز، افراد/شرکت ها/سازمان هایی موفق و متعالی هستند که به سرعت در برابر تغییر نیازها و انتظارات ذی نفعان و مشتریان، چابک و پاسخ گو باشند. این دسته از اشخاص/شرکت/سازمان ها همواره در حال یادگیری از فعالیت ها و عملکرد خود و دیگران می باشند. یکی از مهمترین و قوی ترین ابزارها برای یادگیری، نوآوری و بهبود، استفاده از تجربه های موفق اشخاص، صنایع، شرکت ها و واحدهای دیگر است؛ به این عمل بهینه کاوی می گویند.

۳ پاسخ ها
  1. admin
    admin گفتند که :

    دارن هاردی و من (آنتونی رابینز) در جوانی تصمیم گرفتیم که کنترل زندگی مان را به دست بگیریم.برای رسیدن به جواب سوال های مان، بین آدم هایی جست جو کردیم که دوست داشتیم مثل آن ها زندگی کنیم. بعد، چیزهایی را یاد گرفته بودیم، به کار بستیم. جیم استاد ما بود. آن هم در کمک به آدم ها برای درک حقایق، قوانین و یوه هایی که موفقیت ربطی به شانس ندارد؛ بلکه واقعا یک علم است. مطمئنا آدم ها با هم فرق دارند ولی همیشه قوانین یکسانی از موفقیت را به کار می برند. هر چه بکارید، همان را درو می کنید؛ شما نمی توانید از زندگی چیزی را بدست آورید که نمی خواهید برای آن تلاشی کنید. اگر عشق و محبت بیشتری می خواهید به دیگران بیشتر عشق بورزید. اگر دنبال موفقیت های بزرگ تر هستید به دیگران کمک کنید تا موفقیت بیشتری کسب کنند و وقتی علم و موفقیت را یاد بگیرید و در آن مهارت پیدا کنید، موفقیتی را می خواهید به دست می آورید. دارن هاردی سند زنده ای از درستی فلسفه بیان شده است. او در سن ۲۴ سالگی به درآمد سالیانه بیش از یک میلیون دلار رسید و در سن ۲۷ سالگی شرکتی راه اندازی نمود که درآمد آن ۵۰ میلیون دلار در سال می باشد.

    پاسخ
  2. admin
    admin گفتند که :

    مربی گری میراث واقعی شماست.
    این بزرگترین ارثی ست که می توانید به دیگران بدهید و هیچ وقت نباید تمام شود. به همین خاطر است که هر روز از خواب بیدار می شوید؛ که آموزش دهید و آموزش بگیرید.
    مربی گری یک خیابان دوطرفه است یک شخص باید پذیرای برخورداری از مربی باشد. این تکلیف و مسئولیت ماست که خواهان این باشیم که به جان و ذهن مان اجازه دهیم که از آدم های اطراف مان تاثیر بپذیرد، توسط آنها شکل بگیرد و نیرومند شود.

    پاسخ
  3. admin
    admin گفتند که :

    تغییر محیط ، چشم اندازتان را تغییر می دهد.
    رویای درون قلب شما شاید بزرگ تر از محیطی باشد که در آن زندگی می کنید. بعضی وقت ها باید از آن محیط خارج شوید تا رویای تان تحقق پیدا کند. این موضوع مثل کاشتن نهال بلوط است. در یک گلدان وقتی ریشه هایش محدود شوند، رشدش متوقف می شود. نهال برای تبدیل شدن به یک درخت بلوط بزرگ و تنومند، فضای بیشتری می خواهد. شما هم همین طور هستید.
    ایجاد یک محیط مثبت و سازنده برای حمایت و پشتیبانی از موفقیت های تان، یعنی پاک سازی تمام اختلالات و پارازیت ها از زندگی تان.

    پاسخ

نظر بدهید

مایل به ملحق شدن به بحث هستید ؟
تمایل به کمک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + ۱۳ =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.